Alle producten

Veelgestelde vragen

Bestellingen

Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een orderbevestiging op het e-mailadres dat je bij de bestelling heeft opgegeven. Als je de bevestiging niet in je inbox vindt, controleer dan je spammap. Mocht je binnen 24 uur geen orderbevestiging hebben ontvangen, stuur dan een mailtje naar: shop@getfitgirl.nl

Het is helaas geen mogelijkheid om een ​​geplaatste bestelling te annuleren. Je kunt de bestelling retourneren indien gewenst

Het is helaas geen mogelijkheid om een ​uitgevoerde order te wijzigen. Als het mis is gegaan, vragen we je het artikel of de artikelen die je wilt retourneren te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Deze kan je bij het afrekenen invoeren.

Nee, we kunnen achteraf geen kortingscode toevoegen.

Nee, kortingen zijn altijd beperkt in de tijd. De huidige prijs in de online shop is van toepassing.

Soms kan het helaas voorkomen dat je iets hebt ontvangen wat je niet hebt besteld. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice via: shop@getfitgirl.nl

Betalen kan via Ideal, Sofort, Apple pay, Google pay en creditcard.

We hebben geen fysieke winkel.

Je kunt een uitverkocht product niet reserveren. Wel kun je je inschrijven voor de mailinglist bij het product. Zo ontvang je een mailtje wanneer het product weer op voorraad is.

Soms kan het helaas voorkomen dat je niet de hele bestelling hebt ontvangen. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice via: shop@getfitgirl.nl

Levering

Voor 16:00 besteld = dezelfde dag verzonden. Met geluk, heb je het binnen Nederland dus de volgende werkdag al in huis! Feestdagen en rode dagen zijn niet inbegrepen en kunnen vertraging veroorzaken.

Boven de €70,- nemen wij de verzendkosten voor rekening. Onder de €70,- brengen wij standaard €2,95 in rekening.

Natuurlijk! Je kunt je bestelling altijd op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kun je aangeven wat je factuur- en bezorgadres is. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk om het bezorgadres aan te passen.

Als je het pakket niet op tijd ophaalt, wordt het aan ons geretourneerd en brengen we administratiekosten in rekening. We vragen je daarom om je pakket op te halen en terug te sturen in overeenstemming met onze retourprocedure, zelfs als je van gedachten verandert voordat je het pakket hebt ontvangen

E-mail dan zo snel mogelijk naar shop@getfitgirl.nl onder vermelding van je bestelnummer en met foto's waarop het probleem duidelijk zichtbaar is. Een van onze medewerkers zal je graag helpen.

Je kunt op de link klikken in je leveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je pakket vanuit ons magazijn is verzonden, kan het tot 48 uur duren voordat de link is bijgewerkt.

Maak foto's van het pakket, controleer of er iets ontbreekt en neem contact op met onze klantenservice via de mail: shop@getfitgirl.nl, dan helpen we je verder.

Retour

1. Onderaan de website vind je het het kopje 'Bestelling retourneren' klik hierop en download het retour formulier, vul deze in en voeg hem toe aan je pakket. Zonder dit formulier kunnen wij geen retouren verwerken.
2. Maak online een retour label aan bij het gewenste bedrijf (DHL, PostNL ect.) met als retour adres: van Haersoltelaan 27, 7742 XL Coevorden
3. Maak je retourzending klaar. Zorg dat je het retourformulier ingevuld bij het pakket doet. Verwijder eventuele oude labels van je pakket. Zorg dat alles in de originele verpakkingen zit. Print het retourlabel en plak het goed zichtbaar op je pakket.
4. Lever het pakket in bij een pakketpunt. (DHL, PostNL ect.) Vraag altijd om een verzendbewijs, dan heb je altijd het bewijs dat je retourzending is afgegeven

Wij bieden een retourrecht van 14 dagen vanaf het moment dat je de bestelling ontvangt. Wij accepteren alleen retourzendingen van kleding die in nieuwe staat bij ons terugkomt. Als je de kleding hebt gebruikt, gewassen of de labels hebt verwijderd, kunnen wij deze niet doorverkopen aan een andere klant en kunnen wij je retour daarom niet goedkeuren.

Je betaald alleen de retour kosten. Raadpleeg voor de tarieven de website van de door jou gekozen vervoerder.

Wanneer we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag en verzendkosten uiterlijk binnen 14 dagen van ons terug. Get Fit Girl label heeft het recht om te wachten met terugbetalen totdat jouw retourpakket is ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je het pakket retour hebt gestuurd (bijvoorbeeld door het tonen van een verzendbewijs). De terugbetaling is altijd gebaseerd op dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt voor je aankoop.

Klachten en algemene vragen

We streven naar de hoogste kwaliteit van al onze producten. Mocht een artikel een defect hebben bij ontvangst, laat het zo snel mogelijk weten. In je klacht vragen wij je het probleem te beschrijven waar je naar verwijst en het artikel te specificeren waarop de klacht betrekking heeft.

Voeg ook foto's toe aan je e-mail die bij goed licht zijn genomen en die het probleem aangeven.
Deze mag je mailen naar shop@getfitgirl.nl

Stuur een mail naar shop@getfitgirl.nl, we beantwoorden graag al je vragen!

Ja, zeker kan dit! In de webshop vindt je een cadeaubon.

Neem contact met ons op